
Ik ben Shirley en ik ben 21 jaar. Ik zit in het 3e jaar van de PABO en heb dus al ervaring in het lesgeven aan basisschoolleerlingen. Ik heb op het VWO gezeten, met het profiel N&T. Ik kan dus bijles geven in verschillende vakken. Nede...
De grafische configuratie van de site is niet goed geladen op je apparaat (CSS-probleem). Tophelp.nl werkt mogelijk niet goed.
Neem contact met ons op via e-mail op lily@tophelp.nl of <a class="ask-support-action dotted" href="#">via de chat op de site</a> om dit probleem te melden.

Ik ben Shirley en ik ben 21 jaar. Ik zit in het 3e jaar van de PABO en heb dus al ervaring in het lesgeven aan basisschoolleerlingen. Ik heb op het VWO gezeten, met het profiel N&T. Ik kan dus bijles geven in verschillende vakken. Nede...
U kunt contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar het adres lily@tophelp.nl📨